If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
моита 1.7 повече от 190 не съм я мъчел че взе да влиза в критичните и ми дожаля те и толкова я дават по книга иначе до 190 няма проблем да ги дигне ама повечко е малко трудно но не и невъзможно наи много да сменяш мотор
Като сложиш и 10-15 км/ч. отклонение на километража, нищо чудно да удари 200+
Мойта старата.... До Турция и обратно ... влезе към 20-тина пъти в прекъсвач на 5-та . По GPS- 206km/h
А и бях забелязал че 1-ва и идва малко къса....
.... Тамън си беше за кутия от 2.0..... Аз пък си купих 156 2.0 ( случайно )
Имам питане.Приятел иска да сложи ДВГ ВР6 от Пасат на неговия си пасат- дето е 1.8 105 коня.Налага ли се смяна и на ск кутия или може да си остане със старата?Благодаря!! въпроса е възникнал от спор..
единственото дето стана беше че ми изрони шлиците на фланеца на дългата полуоска, и на вс отгоре се оказа голям проблем намирането на въпросния фланец защото по закона за всеобщата гадост колата се оказа някаква междинна серия и нищо не и пасна докато не намерих точните части не ме питайте каква беля си отворих (
Нищо ново и аз я сменях и беше с изпилени шлици .Имаха формата на триъгълник. Нова полуоска 190 лв
да ама бабата беше по километраж на 407 ХХХ км като я продадох - сложи поне още 100 000 км отгоре.
Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S. Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)
Comment